24 de marzo de 2014

Padrins i fillols, primeres impressions...



Avui ha estat el primer dia que hem baixat amb els nostres fillols per començar el projecte. Havíem estat només un dia amb ells i va ser per ajudar-los a fer les disfresses, però avui ha estat realment el primer dia que hem pogut veure com eren els nostres fillols i poder parlar més tranquil·lament amb ells. Avui hem engegat el projecte, hem llegit el nostre primer llibre junts. La veritat és que al principi em sentia nerviosa per si no sabia com explicar-li alguna cosa que no acabés d'entendre; però ha estat entrar a la classe de les girafes i veure allà el meu fillol, el Mario, i sortir-me un somriure. Hem començat a llegir el llibre i a mida que anàvem llegint, anàvem comentant les imatges que hi havia. He après coses d’ell, sobre els seus gustos i ha estat una estona molt agradable. M’ha agradat compartir aquest moment amb ell, m’ha animat molt ja que avui estava una mica decaiguda i aquesta estoneta m'ha anat bé per desconnectar. 
A dia d'avui i veient que és el primer dia del projecte, estic segura que aprendré moltes coses d'ell i ell de mi, junts aprendrem molt i ens ho passarem molt bé!! Estic molt contenta, espero seguir gaudint cada dijous com he gaudit avui.


Andrea Sola.