16 de diciembre de 2013

PESSEBRE VIVENT

Divendres dia 13 es va representar el Pessebre Vivent per tal de recollir diners pel nostre viatge a Londres. Aquí teniu algunes imatges de la nostra respresentació a l'escola i també un recull de les nostres sensacions després d'aquesta experiència.



 El Pessebre Vivent ens va agradar molt, es va veure reflectit tot el treball que vam fer, tot i que al principi tots estàvem molts nerviosos. Maria Flores i Mar Oliva
Va estar bé les primeres vegades però després va ser molt pesat i cada vegada ho feiem pitjor. L'experiència va ser molt productiva. Marc Ibáñez
Va ser una experiència nova, les 3 primeres vegades van estar bé però després se'm va fer pesat. Adrián de Castro
Va ser una experiència nova que va estar bé i va ser divertida, però al final se'm va fer una mica pesada Joan Castro
A mi em va agradar, la gent era molt amable i es solidaritzava. Gerard Garcia
Me ha gustado la experiencia de hacer de Baltasar y de ver la ilusión de los niños por vernos Mohamed
Ha sigut una experiència molt innovadora i m'ha agradat molt ja que ha estat un treball en grup. Personalment m'ha agradat molt el meu paper ja que m'agrada molt parlar en públic. Sylvia Manzano
M'ha agradat molt fer el Pessebre Vivent perquè ha sigut una experiència diferent que mai pensava que arribaria a fer i que no m'empenedeixo d'haver fet. Aina Ruiz
M'ha agradat molt fer el Pessebre Vivent ja que m'ho he passat molt bé fent-lo, encara que no deia res a l'obra. Laura Sánchez
M'ha agradat molt fer el Pessebre Vivent perquè m'ho he passat molt bé i hem treballat en grup. Encara que estiguessim nerviosos va quedar molt bé. Marina Pérez
Va ser una experiència molt bona i gratificant, va ser una tarda molt divertida i es va notar tot el treball que haviem fet. Una de les coses que ha pogut fallar ha sigut el tema de la quantitat de persones que érem. Mireia Ferrer
Em va resultar una nova experiència la qual hauriem de viure tots en algun moment. Et dóna alegria el saber que el treball durant les últimes setmanes ha donat bons resultats. Durant l'obra la sensació va ser molt bona tot i que es vàren escapar alguns riures. Marc Clotet
Fent el Pessebre Vivent ho hem passat molt bé, jo no vaig participar en el teatre però vaig estar molt alegre per tot el que fem de Pessebre Vivent. I el resultat va estar molt bé. Fang Fang
El Pessebre Vivent em va semblar una nova i bona experiència. El tema de llums l'hauriem d'haver fet abans de començar l'obra una o dues vegades perquè alguns cops, els llums no estaven encesos o apagats quan calia. Gloria Úbeda
Ha estat molt divertit i també cansat ja que érem poques persones. L'escena que més m'ha agradat han estat les fúries. Andrea Cardenal
Ha estat molt divertit, em va agradar molt. Al principi estava molt nerviosa però un cop que ja passava la gent ja em quedava més tranquila. El que no em va agradar és que alguns nens es reien, però pel demés tot va estar molt bé. De totes les escenes la que més em va agradar va ser la de les fúries. Marta Amorós
L'experiència ens ha agradat molt ja que va ser nova, però també ens va semblar una mica repetitiva i cansada ja que no paràvem de fer el mateix durant tres hores. Ens ha semblat gratificant ja que vam treballar molt i tot això va tenir recompensa amb l'aplaudiment de la gent. Marianela, Talía i Judit
Va ser una gran experiència que guardaré amb un bon record. Ja estic acostumada a estar davant un públic i actuar, però fer-ho amb la gent que he compartit bona part de la meva vida va ser encara més emocionant. Hem après a treballar en equip, a esforçar-nos pel que volem i sobretot, ens hem divertit molt, i això al cap i a la fi, és el més important. Mireia Morera
M'ha semblat una experiència enriquidora ja que mai havia actuat en una obra de teatre. M'ho vaig passar molt bé i ara que ho farem en un casal d'avis serà encara millor. Serà un molt bon record d'aquest últim curs. Mireia Gómez
Creiem que l'experiència de fer un Pessebre Vivent ha estat molt bona. El fet de causar sensacions diferents al públic i poder interpretar un personatge totalment diferent a nosaltres mateixos. Enshem divertit tant als assajos com a l'hora de la funció Judith Langarita i l'Ariadna Sanchís