2 de octubre de 2012

INICIEM UN NOU CURS... 3r d'ESO!!!



Un nou curs comença, el 2012-2013!
 Ja som alumnes de 3r d'ESO!!! 
I arranquem amb  il·lusió... amb ganes de descobrir, d'aprendre i  de fer moltes coses...
Volem compartir-les amb tots vosaltres!!!




L’INICI DE 3r d’ES0

Aquest any hem començat 3r d’ESO després de tot un estiu gairebé sense veure’ns. Ens hem mantingut en contacte per les xarxes socials, pel Facebook, però tot i que hi ha fotos no és el mateix. Per sort, ens ha tocat a la mateixa classe a la majoria d’amigues i podem xerrar entre classe i classe.
Tots els professors ens han advertit que 3r és molt difícil i que ens posem les piles..., així que estic una mica espantada. Sempre m’han anat molt bé els estudis i em fa por canviar. Però sé que si m’esforço ho aconseguiré i sinó estaran les meves amigues de veritat per donar-me un cop de mà.
MIREIA GÓMEZ DÍAZ


Hem començat 3r d’ESO i això vol dir que hem de començar a “apretar” en els estudis. Les coses de 3r no són molt diferents respecte 1r i 2n, però el que canvia és la intensitat. La intensitat dels estudis, dels treballs, dels procediments en general.
Aquest any hem conegut gent nova, tant de professors com de companys. Això de tenir nous companys ens agrada, ja que pots aprendre d’ells i ells aprendran de tu. Pots aprendre de la seva religió (si és diferent), de la seva manera de viure, d’on són,... de moltes coses!
Amb l’inici d’aquest curs hem començat a aprendre altres assignatures, algunes difícils, altres més fàcils... algunes que ens agraden i altres que no.
Aquest nou curs pinta bé! Estic segur que hi haurà moments molt divertits, però també d’altres en què haurem de treballar molt, ja que no hem començat un curs qualsevol, HEM COMENÇAT 3r d’ESO!!!
MARC CLOTET MONTES


Aquest curs ha començat bastant bé. Estava nerviosa perquè no sabia quin tutor o quina tutora tindria...
No sé si aconseguiré tots els objectius que em proposo, o si em distrauré amb coes de fora de l’escola... problemes que puguin sorgir i que no sé si podré resoldre... Però, tot i així, estic disposada a treure forces suficients per aconseguir el que vull aquest curs.
Encara que em queda tot el curs pel davant, ja tinc les idees respecte del meu futur aclarides, malgrat que no sempre és segur. Estic contenta amb aquestes idees i espero aconseguir les meves fites!!!
JUDITH LANGARITA HERNÁNDEZ


Aquest any noto que canviaran molt les coses. És el segon cicles de l’ESO i cada cop tenim més a prop el fet d’acabar l’ensenyament obligatori.
Hi ha assignatures noves, se’ns demana més responsabilitat en nosaltres mateixos i les idees més clares sobre el nostre futur.
Nervis per les àrees noves, pels professors que encara no he tingut, i preguntes que sorgeixen soles: “Ho aprovaré tot?”, “Seré capaç de saber organitzar-me?”. Preguntes sense resposta de moment... es contestaran soles amb el temps.
Les idees sobre el meu futur... les tinc bastant aclarides, però tot dependrà d’aquest curs. Ara em cal concentració i molta força de voluntat per superar totes les ensopegades que puguin venir.
ANDREA SOLA GONZÁLEZ